Ha már olvasás, akkor nézzük milyen időszaki kiadványok mellett, dönt a magyar ember?!
Ma már a lakosság nagy része az internet adta lehetőségeket veszi igénybe, nem költ holmi napi sajtóra, esetleg átlapozza a metrón ülve, a kezébe nyomott Metropolt, mint ahogy azt a HWSW is írja.
A Kreatív Online, pontosabban a GfK Hungária és az Ipsos Nemzeti Médiaanalízis a Blikk és a Sztori viszi a pálmát, de a napi sajtó is még mindig népszerű.
Néhány lap országos népszerűsége ellenére a magyar lakosság inkább a szűkebb környezetét érintő hírekről, eseményekről szeret olvasni. Ezért az egy-egy településen, településtípuson megjelenő sajtótermékeket (pl. Délmagyaroszág) az ott élők sokszor szívesebben lapozzák fel, mint egy országos terjesztésű újságot.

Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése